pengikut smiLe

Saturday, October 22, 2011

.:: aku & facebook ::.

selamat hujung minggu...

bosan...sekejap baring,sekejap duduk...penat baring aku jalan-jalan,penat duduk aku berdiri.tak tau nak buat ape..bosan yang amat sangat.tv takde cerita best plak tu..mastika yang aku pegang dari tadi pun tak lalu aku nak baca walaupun tajuk didalamnya menarik..si comel adam plak sedang nyenyak tidur..huhhh,,,mati kutu...

bosannyer...
kejap-kejap pandang handphone...senyap je tak berbunyi-bunyi...selalu time nak tidur macam ni tak henti-henti berbunyi tapi hari ni senyap je..sibuk agaknya.dah rindu nanti sma la agaknya..fikirku..mmm on facebook la hilangkan bosan..nak tau apa cerita kawan-kawanku.dah jarang aku online sekarang ni,sure banyak cerita diaorang yang aku terlepas...

aku pun on pc dan menunggu seketika..jenggg...sekarang aku sudah berada di laman muka buku...ada pesanan di inbox..mmm malaslah nak balas...dan beberapa notifications..ada yang bagi komen kat status aku..malas juga la nak komen,biarkan je la...dah bosan ape pun tak bolehhh..huhhh tengah aku melihat-lihat tetiba ada rakan fb bagi salam kat chatting box,,aduyaiii camne la boleh lupa nak hidekan chatting box ni..aku kalau boleh tak nak orang tau yang aku ni tengah online..bukan ape,malas nak layan soalan yang remah-remah ni..balik-balik tanya "ngah wtpe?" "sihat ke?" "arini g mana?" ahhh bosan aku nak layan soalan-soalan camni...

kadang-kadang terfikir juga aku nak remove je orang-orang yang aku tak kenal ni,tapi apakan daya aku ni jenis yang menghargai orang...seingat aku aku,aku cuma add kat orang-orang yang aku kenal je tapi tau tau je dah dekat 2 ribu kawan kat fb aku ni..dulu aku remove sampai lebih 3 ratus orang..ruginya rasa...bak kata orang kawan biarlah beribu,berkasih biarlah satu...hahaha...memang betul pun pepatah tu..masih diguna pakai sampai hari ini..kekadang kawan yang ramai ni menyemakkan juga..kalu dulu aku lebih suka buat hidden request,biarkan je tak payah approve orang-orang yang aku tak kenal tapi sekarang mudah plak aku approve...aku pun tak tau kenapa..lama-lama bosan plak..buka ape banyak sangat yang send game request kat aku...buat sesak je kat fb aku ni..huhhh

ahhh...malas la nak tulis panjang-panjang kat sini,wat serabut kepala otak aku je yang dah tersedia serabut ni...dah ok nanti aku sambung lagi..nanti tu ntah bila,jarang da aku nak bukak blog ni... >,< huaaaa....jumpa lagi di entry akan datang.... salam.....


No comments: