pengikut smiLe

Sunday, November 28, 2010

Selamat Hari Lahir Abah


hari ni 28 November,hari lahir abah...and today, abah is 61th.
HAPPY BIRTHDAY, abah..
Ekin doakan semoga abah panjang umur dan dimurahkan rezeki.

saya tak pandai nk berkata2 atau menggubah bait2 ayat yg bleh menyentuh perasaan mcm sis,but all i can say is Ekin sayang Abah!!
n I cant imagine my life in this world without you. (translate ayat sis je)

utk abah,
takde hadiah yg plg mahal sekalipun kt dunia ni yang mampu utk membayar segala pengorbanan abah dlm hidup Ekin.Abah adelah HERO kami adik-beradik n Ekin tak akan sekali-kali lupa ape yg abah korbankan utk Ekin selama ni...yang sentiasa menyokong saya dan menghulurkan tangannye saat saya jatuh tersungkur...yang memimpin saya di kala saya jauh tersesat...yang menegur saya di waktu saya alpa...


.::abah, u are the best!!::.

No comments: