pengikut smiLe

Monday, November 28, 2011

sepi...


kenapa kau datang lagi..
kenapa kau muncul lagi dalam hidupku..
adakah kerana kau amat merindui aku..
aku faham sepi..
bagaimana perasaannya bila kita merindui seseorang..
bagaimana pilunya hati dan sunyinya jiwa...
bagaimana rasanya bila kita kehilangan
sesuatu yang kita cintai dan sayangi

sepi..
kini kau punyai aku..
kau ambillah hatiku..
kau bentukkanlah jiwaku...
aku tak ingin hati ini lagi..
aku tak ingin jiwa ini lagi..
aku tak mahu apa-apa..

sepi...
kenapa kini baru engkau hadir..
mengapa tidak dahulu,.,,
mengapa kau tinggalkan aku dahulu..
mengapa sepi...
kerana engkau tinggalkan aku dahulu..
maka terjadilah ia seperti ini.
         
sepi...
andai dulu kau bersama aku..
maka tidak ada hati ini untuknya...
tapi kini hati ini telah mati untuknya..
hati ini telah dikunci olehnya..
hati ini amat mencintainya.

sepi..
aku menangis lagi sepi..
aku rebah lagi sepi..
aku tidak mahu hidup dalam kegelapan ini sepi..
aku tidak mahu kesunyian ini sepi...

sepi...
ambillah hatiku..
ambillah jiwaku..
 ambillah jasadku..
aku serahkan segalanya padamu ...

No comments: